czwartek, 6 sierpnia 2015

Pudełko na wstążki i taśmy

Mam swoje ulubione wstążki oraz taśmy, po które najczęściej sięgam.
Przydasi już się nazbierało sporo, a miejsca nie przybywa :) 

Postanowiłam wykorzystać karton po zakupach w sklepach scrapowych i wyczarować z niego
funkcjonalne coś :)

Przedstawiam poniżej głównego bohatera mojego dzisiejszego wywodu - KARTONIK :)

Może i Ameryki tym wynalazkiem nie odkryłam, ale cieszę się, że kartonik znalazł swoje zastosowanie.
Co prawda tasiemek i wstążeczek jest więcej, ale postanowiłam zamieścić w nim te dla mnie najważniejsze.



 Przycięty karton pomalowałam zwykłą farbą akrylową. Następnie okleiłam środek papierem scrapowym, który akurat był pod ręką.  Można również okleić np. tekturą falistą - będzie ciekawy efekt.
Z wykonaniem dziurek miałam problem, gdyż średnica moich rurek miała ok 1 cm, więc użyłam do tego kredki z szuflady moich dzieci :)
Pewnie zastanawiacie się skąd te rurki? To są obciążenia do moich zasłon panelowych :) miałam w zapasie.
Ale możecie do tego równie dobrze użyć grubych wykałaczek szaszłykowych lub po prostu przymocować jakieś druciki bądź grubszy sznurek - nawet zwykły naturalny.

Na koniec kokarda z grubej bawełnianej koronki aby dodać ciut elegancji :) i gotowe :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza