środa, 30 września 2015

jesienny ZEGAR

Złota jesień już trwa. Dziś obudziło mnie rano piękne słoneczko.
Zima? Jaka zima :) cieszmy się złotą jesienią!!!

Wykonałam zegar do swojej kuchni, właśnie w kolorach jesieni.
Było to dla mnie nie lada wyzwanie, gdyż z mediami walczę od niedawna, 
a kolorów, użytych w pracy prócz złota, nie tykałam ze strachu :)

Jak się okazało, nie jest łatwo połączyć niektóre kolory w spójną całość.
Ja mam nadal z tym problemy :)

Wykonałam zegar w całości na bazie kwiatów Prima Marketing.
Użyte kolekcje to:

Prima Divine

Do wykonania pracy użyłam między innymi mgiełki distress.
fired brick distress, pasty pozłotniczej.
Dodatkowo 13ats farba złota, farba złota perłowa, mgiełka różowa,pastelowa czerń,
mgiełka scarlet. Do nadania tekstury, prócz folii aluminiowej użyłam mikrokulek szklanych, większych mikrokulek, oraz złotych









Ten bogaty w kolory jesieni zegar przeznaczony do mojej szarej kuchni,
 został wykonany z myślą o wyzwaniu w Paper Concept.
 

4 komentarze:

  1. Oniemiałam. Jaki piękny... Niech Ci odmierza tylko dobre godziny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku.... jak to pięknie napisałaś :) mam nadzieję, że tak się stanie :) Dziękuję za wizytę :) pozdrawiam

      Usuń
  2. po prostu szał! :) przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity, przepiękny kolorystycznie zegar! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza