środa, 9 września 2015

ROWER

Kolejny raz sięgam po jakiś staroć. Tym razem zabrałam się za plastikowy rower dla lalek.
Tym projektem przywołuję jeszcze LATO!!!!!

Mimo zmiennej pogody, jeszcze będzie cieplutko :)
Trzeba odkurzyć rowery......
Ja w swoim bagażniku wiozę ogrom kwiatów :)
A wy??????


Bez mgiełek 13arts to już się obyć nie mogę. Dodatkowo, aby ciut bardziej pozłocić
mój rowerek użyłam miejscami świetnej pasty pozłotniczej, która jest bardzo wydajna i daje
świetny efekt.
Tabliczka została postarzona Distressem.
Zbawienny był przy tym projekcie Distress spray black.

Zamediowałam Primowe kwiatki z kolekcji  Fairy Rhymes.
Troszkę ciapania, chlapania, i jest rowerros. 








11 komentarzy:

  1. Matko jedyno... Coś przepięknego! Gapię się i gapię i ... jeszcze się pogapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ależ prosze sie gapic do woli :) mi jest okromnie miło :) dziekuje i pozdr

      Usuń
  2. Jejku... Co za cacko. Chciałabym go zobaczyć na żywo! Ciekawe, jakie starocie jeszcze chowasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe przeciez każdy dom kryje jakies niepotrzebne skarby :) niebawem pokaze następne zdobycze piwnicy hahahah

      Usuń
  3. Niesamowity! Po prostu niesamowity!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny projekt! Cudowne kolory i piękne detale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczny! Jak z bajki wyjęty... :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa Aga rządzisz! Przefantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza