wtorek, 24 listopada 2015

Album świąteczny z nowego wykrojnika

Poprzedni album bardzo mnie rozochocił. Zrobiłam kolejny, który okazał się bardzo
czasochłonny. Jednak uznaję, iż było warto.
Część kart ozdobiłam, jednak pozostawiłam również wolne. Chciałabym , aby znalazły się
na nich zdjęcia z kolacji wigilijnej. Chciałabym połączyć w nim wspomnienia z całego roku, 
a zakończyć świętami.
Dawno chodził mi po głowie album w kształcie koła. W Artimeno pojawiły się nowe wykrojniki
 CREAlies, postanowiłam wykorzystać je do swojej pracy. Ułatwiły 
mi znacznie zadanie.
Dobór papieru okazał się również bardzo prosty. Już dawno czekały na swoją kolej
Okazało się już w pierwszych chwilach przycinania bazy, że są idealnym kandydatem do tego albumu.

Użyłam również wspaniałych nowych tuszy splash z 13arts - które pięknie się mienią i są doskonałym
uzupełnieniem prac świątecznych.

Nie zabrakło również moich ukochanych wykrojników La-La Land Cfarts, 
które skradły moje serducho jeśli chodzi o świąteczne wzory.











 Dodatkowo użyłam:


Pracę podsyłam:

Studio75

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza