piątek, 5 lutego 2016

Płótno

Dzisiaj jest czas na moją inspirację dla TricksArt
Wykonałam pracę na płótnie.
Użyłam do niej jako motywu przewodniego nóg, które są
pozostałością po wspaniałym warsztacie u Olgi Heldwein.
Uwielbiam styl jakim mnie zaraziła :)
Do wykonania pracy użyłam nie mgiełek, jak to zazwyczaj bywa, tylko farbek akrylowych.

Hey people. Today it's turn for my inspiration at TricksArt blog. I usually don't make such dark works, but die-cut chipboard - wings and cogs available in the store made me reveal my other side. Today I made a canvas on wchih I put yhe whole composition. I work with mists, but this work was made using acrylic paints. I promise you a variety of work and         I hope that sometimes I'll motivate you to some experiments!

hugs!
Aga






Do wykonania pracy użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza