niedziela, 24 kwietnia 2016

My vintage frame / Moja ramka vintage

Już od dawna zamierzałam wypróbować farby metaliczne Prima Marketing.
Niedawno wyszły nowe Opal Magic, więc postanowiłam zaopatrzyć się w niektóre kolory.
Przyznam szczerze, że bardzo mnie zaskoczyły pozytywnie. 
Są niesamowicie wydajne, świetnie kryją, a co najważniejsze jest dla mnie osobiście, 
rewelacyjnie wyglądają.
Niebawem pojawi się na moim blogu recenzja, która może pomoże Wam zadecydować o ich losie 
w waszej pracowni.

Today is time for my next inspiration for Scrap&Art.
I let my creativity combine with Prima Marketing paints. I am today impressed with them.
They are wonderful!
Absolutely efficient with awesome colors.
The new review on them will be soon so watch my blog regulary :)

And tfust me! It is really worth investing in them!












I used:

                                  

I try
PPP april challanges
APRIL 2016 PPP

2 komentarze:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza