niedziela, 5 czerwca 2016

Kartka dla małej księżniczki

Mój syn został zaproszony na urodziny koleżanki, więc wypadało zrobić dziecięcą kartkę dla małej księżniczki. Pomogły mi w tym papiery z kolekcji simply folk oraz best folk extra. Jak widzicie, papiery GOscrap są idealne do projektów dziecięcych. Nawet dla kogoś takiego jak ja, matki dwójki dzieci, która kompletnie nie czuje się dobrze w dziecięcych klimatach ;)
My son was invited to his girlfriend’s birthday so it was appropriate for me to make a card for a little princess. Papers from the simply folk and best folk extra collections became handy. As you can see, GOscrap papers are perfect for children’s scrapbooks. Even for someone like me, a proud mother of two who doesn’t feel good in this kind of designs.







podsyłam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego



2 komentarze:

  1. Śliczny upominek, obdarowana na pewno się zachwyci :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka. Strasznie mi się podoba mała balerina - jest po prostu słodka. Kwiat i inne dodatki tylko podkreślają jej piękno. Patrząc na Twoją pracę czuję się jakby weszła do ogrodu pełnego wróżek i kwiatów. Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza