poniedziałek, 11 lipca 2016

Suche pastele i farby akwarelowe Renesans

Hej hej.
Dziś przyszła kolej na następny wpis do Art Journala.
Wiecie co, spodobała mi się fa forma bo nie wymaga od moich prac za dużo dodatkowego 
miejsca w domu hahahahaha.
Niestety moje biurko jest już totalnym składowiskiem wszystkiego, ściany są obwieszone, rodzina obdarowana, więc dobieram sobie formy prac do panujących obecnie warunków jeśli chodzi o miejsce.
Polecam Wam szczerze wpisy. Nie byłam przekonana do nich. Nawet się ich bałam. Nie wiedziałam jak je robić i pewnie jeszcze długo długo będę się uczyć. 
Wychodzą po mojemu, może nie są idealne, ale dobrze mi się na nie patrzy gdy przewracam strony szkicownika.

Dzisiaj pobawiłam się na maxa suchymi pastelami oraz moimi nowymi przyjaciółkami - farbami z firmy Renesans.
Wiecie jakie to uczucie, gdy bierzecie pierwszy raz coś w obroty i już po jednym machnięciu pędzla wiecie - że musicie mieć wszystkie kolory? Ja tak miałam w tym przypadku.
Farby są doskonałe zarówno dla początkujących i zapewne zaawansowanych :)

Inspirację wykonałam dla sklepu Paper Concept, więc podlinkuję poniżej posta produkty, które do niej użyłam.







pracę podsyłam do Studia 75

4 komentarze:

  1. Just stunning! Thank you for joining us at Studio75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Art Journal to zawsze najlepszy prezent dla siebie samej :) Piękny wpis :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje wpisy, lubię je starannie studiować. Mam problem, bo nie ma się do czego przyczepić, postawiłaś wysoko poprzeczkę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ile się tu dzieje :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza