środa, 16 listopada 2016

Warsztaty w Poznaniu / Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych

Już niebawem w Poznaniu 2-4 grudnia odbędzie się fantastyczny Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych. Byłam w zeszłym roku, podziwiałam, zakupy zrobiłam. Stałam się posiadaczką pięknej, ręcznie wykonanej biżuterii oraz innych ciekawych rzeczy.

Dzisiaj mam zaszczyt zaprosić Was na swoje warsztaty, podczas których będzie można wypróbować 
farby kredowe Ambiente oraz akwarele firmy Renesans.
Połączymy techniki, stworzymy ciekawe struktury za pomocą bardzo ciekawych, całkiem nowych preparatów takich jak np. masa piaskowa, masa pumeks, masa mikowa i inne. 

Warsztaty odbędą się przy stoisku sklepu Fifi Rifi, któremu dziękuję za udostępnienie miejsca i za gościnność. 

Na warsztaty można zapisać dzieci pow. 7 roku życia.


Masa mikowa Renesans 125 ml
Masa pumeks Renesans 125 mlMasa piaskowa Renesans 125 ml gruboziarnistaMasa kryształowa Renesans 125 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza