środa, 28 grudnia 2016

Sylwestrowa maska / CREATE

Witajcie kochani. Wczoraj kawa nie dała mi spać, a przerwa świąteczna sprawiła, że dostałam mega kopa i zapał do pracy. Wynikiem tego wieczornego siedzenia jest między innymi moja mixmediowa maska, cała w spękaniach, z drutami, śrubami i innymi dodatkami. Aż żałuję, że nie idę nigdzie na bal sylwestrowy... Przebrałabym się za demoniczną Pannę Agę.

Moje ważne hasła wykorzystane w pracy: create, be original, be authentic, never give up... 
I tak też wkraczam w nowy rok, czego i Wam życzę... kreatywności, prawdziwej autentyczności, bycia jedynym i niepowtarzalnym egzemplarzem tego świata :). Życzę Wam również ogromnej ilości marzeń... to one sprawiają, że nasza energia się rozmnaża i skłania nas do działania.

Do wykonania pracy użyłam śrub, farby spękającej, nitów, dużo drucika którym szyłam jak nitką :) co było niesamowicie zabawne. Mam nadzieję, że maska przypadnie Wam do gustu... Polecam koniecznie wykonać swoją maskę. 






4 komentarze:

  1. Amazing piece of art Aga! You must find somewhere fun and exciting to wear this?! I just love it, it's so creative and beautiful, hugs, Lisa xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nawet jakbym wiadro kawy wypiła to nie dostałabym takiego powera :) a maska jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You are a girl after my own heart Aga! I used to collect masks. They're so fascinating and mysterious. Love, love your mask work!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i tajemnicza! Fajne spękania. Wszystkiego Najlepszego w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza