poniedziałek, 13 lutego 2017

CRAFT WAWA 2017

Dzisiaj znalazłam chwilkę, aby umieścić troszkę zdjęć na blogu z wizyty na Craft Wawie, gdzie miałam przyjemność poprowadzić dwa warsztaty z art journala.
Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za wspaniałe prace, za uśmiechy, za te wasze żarciki hehehe
Cieszę się, że udało mi się z niektórymi osobami spotkać w końcu w realu, mam nadzieję, że i Wy się cieszycie równie mocno jak ja :p
Wykonałyście kawał dobrej roboty!










dziewczyny musiały zapozować do zdjęcia :)




jak widać z Karoliną Czołbą znalazłyśmy chwilę na głupie miny...




Marta Zaborowska stworzyła piękny wpis, który mnie urzekł...


Nawet słońce sprzyjało pracy nad naszym klimatycznym journalem.






To jest przypadek wyjątkowy :) Pani wspaniale wykonała tło, nie mając wcześniej styczności z mediami! Moje gratulacje i wielki ukłon w Pani stronę :)







Akwarele w płynie firmy Renesans i foremki z Retro Kraft Shop bardzo przypadły do gustu warsztatowiczkom.



niestety niekóre z Was zrobiły ewakuację przed wykonaniem zdjęć grupowych :)


Na koniec chciałam bardzo podziękować Wam, za obecność. Adze z Retro Kraft Shop za piękne foremki, marce Renesans za udostępnienie fantastycznych materiałów!
Listy z wykorzystanymi materiałami o które prosiłyście będę wysyłać każdemu z osobna - tylko mnie ścigajcie za to, bo zapominam.

pozdrawiam 

1 komentarz:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza