czwartek, 13 kwietnia 2017

retro page step by step with DecoArt media

Kochani, dzisiaj puściłam się na szerokie wody jak dla mnie i stworzyłam wpis kompletnie obcą mi techniką. Użyłam do tego mediów DecoArt, które doskonale się sprawdziły.



Dear All, today I accepted a new challenge and tried completely new techniques to make a simple page. I used DecoArt media, which did their job perfectly.









Creative journal mały - Dylusions - RangerPapier ozdobny - nuty 50x75cm Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans

Mech curly moss 25g Alphabet - stempel akrylowy KaisercraftTusz Archival - Jet Black

Stempel gumowy - Background avec des lettres - CarabelleMedia Fluid Acrylics - Titan Buff - DecoArt Antiquing Cream - English Red Oxid - DecoArt

Naklejki Small Talk - Tim HoltzMedia Fluid Acrylics - Titanium White - DecoArtAntiquing Cream - Raw Umber - DecoArt Media Fluid Acrylics - English Red Oxide - DecoArt Szablon - Measured - Tim Holtz Białe gesso - Renesans Masa piaskowa drobnoziarnista - Renesans Media Fluid Acrylics - Burnt Umber - DecoArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza