wtorek, 18 kwietnia 2017

Sweet layout with Scrapiniec / layout jak nie mój

Moja dzisiejsza inspiracja dla Scrapińca jest kwiecista-co ostatnimi czasy bardzo rzadko mi się przytrafia. Oczywiście podziwiam piękne prace koleżanek w towarzystwie kwiatów, jednak zdecydowanie lepiej czuję inne klimaty.
Papier, który użyłam do scrapa to 49Market. Uważam, że to jedne z najlepszych papierów do tego typu prac. Z racji tego, że jest mało wymagający w mojej opinii, w pracy pozwoliłam sobie na czyste lenistwo. Za dużo się tutaj nie dzieje, jak to przy wtorku, który przypomina leniwy poniedziałek...
Pastelowe akwarele, tekturki, troszkę druta i gotowe.

Hi All, today is an unusual day for me. I have made (at least this is how I see it;)) a little bit sweet layout. I used beautiful cardboards with heart motif. The whole is decorated with pastel mint and flowers. Sometimes you need to do something different to check yourself in new projects. I hope my work will meet your taste.






pozdrawiam i życzę miłego dzionka
Aga


użyłam / I used:

Mehendi - Lotus      IMG_1114_wm.png      


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza