piątek, 26 maja 2017

Czy Telimena była złą kobietą?

Dzisiaj uzupełniam zaległości. Ostatnio bardzo mało czasu mam na wszystko, na tworzenie moich dziwactw oraz posty również. Idzie ciepło, nie chce się człowiekowi siedzieć przed komputerem czy przy biurku :) Odkurzyłam rower i cieszę się słońcem...
Pasty od Finnabair są genialne. Polecam Wam koniecznie, jak będziecie mieli/miały ochotę sprawić sobie prezent. Można z nimi dużo wykombinować... co pokażę niebawem. Jedyne co mi przeszkadza, to małe opakowania... ja zdecydowanie więcej potrzebuję tych preparatów by się zadowolić...

Rzuciła naprzód ciałem, a białe rączęta
Wokoło Tadeusza owinęła szyi,
Równocześnie jej nogi, jak pierścienie żmii,
Skrępowały młodziana tak, że się zdawało,
Iż razem obydwoje jedno tworzą ciało.
Pan Tadeusz był młody, zdrów i wytrzymały,
Przy tym zbyt wypoczęty, więc swoje zapały
z rozkoszą w Telimenie utopić był gotów!






2 komentarze:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza