poniedziałek, 4 września 2017

New challenge Lindy's Stamp Gang / my mixedmedia canvas

Witam Was w piękny, pogdny i ciepły wieczór. Na blogu Lindy's Stamp Gang ruszyło nowe wyzwanie kolorystyczne. Jako inspirację DT wykonałam małe, szybkie płotno z wykorzystaniem mgiełek Lindy's. Jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki otrzymałam po połaczeniu kolorów wyzwania. 
Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale czasami mgiełki potrafią płątać figle :) Ja się o tym przekonałam tworząc tę pracę :)
Co nie zmienia faktu, że bardzo zachęcam Was do udziału w wyzwaniu... bo można wygrać fantastyczne nagrody :)


Całośc po przyklejeniu na gel medium z Renesans zagessowałam białym gesso. Pózniej dopiero zaczęłam się bawić kolorami...Na sam koniec użyłam złotej mgiełki oraz past pozłotniczych, aby wydobyć wsystkie detale z pracy...






3 komentarze:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza